سلیمانی خبر داد: ظرفیت تولید شرکت های تاصیکو تا 3 سال دیگر 2 برابر می شود
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/7/20

سلیمانی خبر داد:
ظرفیت تولید شرکت های تاصیکو تا 3 سال دیگر 2 برابر می شود
بهره برداری10 طرح توسعه ای با هزینه 1700 میلیارد تومان تا نیمه اول 1400
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از افزایش ظرفیت تولید شرکت های تاصیکو تا 3 سال آینده خبر داد و گفت: 10 طرح توسعه ای با هزینه 1700 میلیارد تومان تا پایان سال و نهایتا نیمه اول سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش روابط عمومی صدرتامین، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، گفت: یکی از اهداف راهبردی که در سند جدید شرکت تدوین شد دسته بندی شرکت های قابل توسعه و ادغام برخی شرکت ها برای اقتصادی اداره کردن آنها است. چرا که دریافته ایم این 2 اقدام می تواند در مدیریت بهینه پرتفوی تاصیکو اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: طرح های توسعه ای شرکت صدر تامین در حال انجام است و همانند سال گذشته که 600 میلیارد تومان افزایش سرمایه داشتیم در سال جاری نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر مصوب و در روند اجرا است.
وی همچنین گفت: تا 2 الی 3 سال آینده شرکت های اصلی و توسعه ای تاصیکو با حجمی 2 برابر فعالیت فعلی، فعالیت خود را دنبال خواهند کرد که از جمله می توان به شرکت معدنی املاح ایران، صنایع خاک چینی ایران، فرآورده های نسوز ایران، زغال سنگ طبس، پشم شیشه ایران، شرکت های کاشی و سرامیک و پروژه های نیمه تمام توسعه معادن پارس تامین در سیستان و بلوچستان و طلای کردستان اشاره کرد.
بنا به گفته وی، بالغ بر 10 طرح توسعه ای در صدر تامین و شرکت های تابعه و وابسته با هزینه 1700 میلیارد تومان در دست اجرا است که امیدوارم تا پایان سال جاری و نهایتا 6 ماه اول سال 1400، به بهره برداری برسد. شایان ذکر است با اتمام این 10 طرح توسعه ای بالغ بر یک هزار شغل جدید به طور مستقیم ایجاد خواهد شد

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.