پیام مدیر عامل تاصیکو به مناسبت اربعین حسینی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/7/16

پیام مدیر عامل تاصیکو به مناسبت اربعین حسینی؛
اربعین نماد آزادگی و ولایتمداری است
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی به مناسبت اربعین حسینی گفت: همانند سالیان گذشته به پیروی از آموزه های سومین پیشوای شیعیان جهان در مسیر پربهای عدالت، آزادگی و ولایتمداری گام خواهیم برداشت.
متن کامل پیام به شرح ذیل است؛

" اربعین نماد آزادگی و ولایتمداری است."
همکاران محترم خانواده بزرگ صدرتامین
سلام علیکم؛
اربعین با گذشت قرن ها شکوفاتر شده است و چون مشعلی فروزان، مسیر سعادتمندی شیعیان و عــاشـقـان اهل بیت (ع) روشن کرده است.
برادران و خواهران
اربعین حسینی از مهمترین و قدرتمندترین نمادهای همبستگی میان مسلمانان جهان است. در سال 1399 به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا به ناچار محدودیت هایی در برگزاری این مراسم اعمال شد اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی و سایر مسلمانان در جهان با شورو عشق به سید و سالار شهیدان و برترین مظهر آزادگی به گونه ای دیگر عرض ارادت خود را نشان خواهند داد.
انشالله در سال جاری نیز همانند سالیان گذشته به پیروی از آموزه های سومین پیشوای شیعیان جهان در مسیر پربهای عدالت، آزادگی و ولایتمداری گام خواهیم برداشت و ملت کشور عزیزمان ابعاد عمیق و بالنده نهضت عاشورا و پاسداری از میراث معنوی امام حسین (ع) به رخ جهانیان خواهند کشید.
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صدر تامین ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی به تمامی هموطنان، بخصوص پرسنل و کارگران زحمتکش صدرتامین ازخداوند بخشنده و مهربان سلامتی خواهانم و در کنار یکدیگر دعا می کنیم تا پروردگار به ما توفیق دهد تا همواره در شمار رهروان آن حضرت قرار گیریم.
غلام رضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین