‍ 💢 مدیر عامل شستا در بازدید از شرکت لعابیران: اشتغال زایی با تولید محصولات دانش بنیان و محصولات جدید
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/2

‍ 💢 مدیر عامل شستا در بازدید از شرکت لعابیران:

اشتغال زایی با تولید محصولات دانش بنیان و محصولات جدید

👤مدیرعامل شستا به همراه جمعی از مدیران و معاونین از شرکت لعابیران بازدید کردند.

✍️به گزارش روابط عمومی شرکت لعابیران‌؛
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» و هیات همراه چهارشنبه ۲۰ مهرماه از خط تولید و واحد تحقیق و توسعه این شرکت با همراهی مدیرعامل ، هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت لعابیران بازدید کردند.

🔸طی این بازدید مدیر عامل شرکت لعابیران گزارشی در خصوص عملکرد شرکت ارائه نمود و اظهار داشت در شرکت لعابیران در راستای تحقق شعار سال علاوه بر ثبت رکورد تولید و فروش و تحقق صادرات تلاش بر جایگزینی مواد اولیه داخلی به جای مواد اولیه خارجی و همچنین بومی سازی سه محصول شوگر،ویتروزا و گرانیلیا انجام شده است.

🔸مدیر عامل شستا بیان داشت با توجه به اینکه شستا در استان فارس حدود ۱۰ مجموعه تولیدی دارد شرکت لعابیران یکی از شرکت های پیشرو در امر ساخت و ساز می باشد که با وجود حدود نیم قرن خدمت باید طرح تغییر تکنولوژی و بروزرسانی تجهیزات بخش های مختلف را آغاز کرد که این امر نیازمند کمک و مساعدت مسئولین استان جهت رفع موانع تولید و دریافت تسهیلات می باشد.

🔸وی در ادامه اظهار داشت از مهمترین مسائل که در صدر برنامه های شستا قرار دارد بحث اقتصاد دانش بنیان است که در شرکت لعابیران نیز تنوع تولید در انواع لعاب با نوآوری و دانش صورت گرفته است که انتظار میرود این شرکت با سیاست های جدید در حوزه دانش بنیان و تنوع محصول با توجه به نیاز بازار بتواند جایگاه جدیدی در صنعت لعاب داشته باشد.

🔸در اخر وی بیان کرد توسعه برند لعابیران و نوآوری در طراحی محصولات جدید می‌تواند این شرکت را تبدیل به بستری برای ایجاد اشتغالزایی کند.

 

از   1   رای
2

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.