بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت لعابیران
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/2

*بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین از شرکت لعابیران*

🔸توسعه صادرات و تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.

✍به گزارش روابط عمومی شرکت لعابیران؛
🔸امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ، سعید عبودی رئیس هیئت مدیره تاصیکو و محمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌های صدرتامین روز چهارشنبه مورخ ۳۰ شهریورماه با همراهی چند تن از مدیران هلدینگ، مدیرعامل ، هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت لعابیران بازدید بعمل آوردند.

🔸در ابتدای این بازدید نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت ضمن معرفی کلیه بخش ها به تشریح عملکرد این شرکت طی یک سال اخیر پرداخت و از چگونگی روند پیشرفت محصولات در دست تولید و تحقق صادرات سخن گفت.

🔸مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در حاشیه این بازدید ضمن خداقوت به تمامی پرسنل این مجموعه گفت : توسعه صادرات و فعاليت‌هاي دانش بنيان در این شرکت باید دنبال شود.

🔸وی افزود: این شرکت، امكان توليد محصول براساس دانش را دارد و محصولات دانش بنيان خوبي تولید کرده که ارزش افزوده بالایی دارد.

🔸نادری مجددا با بیان این نکته که اين شركت با توجه به نيروهاي انساني خلاق، قابليت معرفي و توليد محصول دانش بنيان زيادي دارد، خاطرنشان کرد: لعابیران می‌تواند جاي خالي بسياري از محصولات مورد نياز كشورهاي مجاور را پر كند که البته در اين باره هدفگذاري انجام شده و بنا شده سالي دو محصول جديد توليد و به بازار مصرف معرفي شوند.
🔸سعید عبودی، رئیس هیئت مدیره صدر تامین نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: سرمايه انساني خوبي در شركت لعابیران وجود دارد كه با هم افزايي شرکت دانش بنیان صدر فردا، موجبات معرفي محصولات جديد با ارزش افزوده وصادرات بیشتر فراهم مي‌شود.همچنین در راستاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، تامين نيازمنديهاي مواد اوليه كشور در اين شركت دنبال مي‌‌شود.

🔸شایان ذکر است شرکت لعابیران در سال ۱۳۶۰ تاسیس و بزرگ ترین تولید کننده لعاب و اولین صادر کننده لعاب در کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهاددار فعالیت دارد و ظرفیت عملی سالانه ۲۵/۰۰۰ هزار تن می باشد ،تعداد پرسنل این شرکت ۱۴۵ نفر می باشد و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب،پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر،وتروزا،شوگر، لعاب های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

روابط عمومی شرکت لعابیران

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.