مدیر روابط عمومی تاصیکو گفت: حضور حداکثری خانواده بزرگ صدر تامین در انتخابات خرداد 1400
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/3/24

مدیر روابط عمومی تاصیکو گفت:
حضور حداکثری خانواده بزرگ صدر تامین در انتخابات خرداد 1400

روابط عمومی شرکت تاصیکو گفت: ضمن دعوت از تمامی همکاران در خانواده بزرگ صدرتامین می دانیم که تمامی همکارانمان برای مشارکت پر شور در انتخابات 1400 آماده هستند و روز جمعه پای صندوق های رای حاضر خواهند بود.

محسن بیدی، مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: خانواده بزرگ 20 هزار نفری صدرتامین همواره در تمامی انتخابات حاضر بوده است و در 28 خرداد یکبار دیگر با حضور خود نشان خواهند داد که در کنار آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و پیرو فرمان مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی ادامه داد: همان‌گونه که همگان پیشتر دیده اند معدنکاران و صنعتگران سختکوش اعم از کارگران، کارمندان و بازنشستگان مجموعه تاصیکو طی دهه های گذشته حضور گسترده و چشمگیری در انتخابات داشته اند. همکاران ما با رای خود ثابت کرده اند که به امام راحل (ره) و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اعتقاد قلبی و کامل دارند.

وی افزود: انشالله روز جمعه با رای خود رئیس جمهور و افراد با دریات و ولایتمداری را برای مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری انتخاب می کنند که بتوانند منویات معظم له را اجرا کنند و شاخص‌های رهبری را مد نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: شرکت های تابعه تاصیکو در سرتاسر میهن اسلامی در زمینه‌های مختلف به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته اند که تمامی آنها از برکت خون شهداء و این نظام ولایی است.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.