رشد 44 درصدی سود عملیاتی و رشد 55 درصدی فروش در سال 1399
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/2/15

مدیرعامل لعابیران خبر داد:
رشد 44 درصدی سود عملیاتی و رشد 55 درصدی فروش در سال 1399

رضایی منش گفت: شرکت لعابیران در سال 1399 توانسته است به اهداف تعیین شده شامل؛ رشد ۵۵درصدی فروش و رشد ۴۴ درصدی سود خالص دست یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت لعابیران؛ نادر رضايي منش، مدير عامل شركت لعابیران از شرکت‌های تابعه شستا و هلدینگ صدرتامین گفت: شرکت لعابیران در سال 1399 توانسته است به اهداف تعیین شده شامل؛ رشد ۵۵درصدی فروش نسبت به سال ۹۸، رشد۱۲ درصدی سود ناخالص نسبت به سال ۹۸، رشد ۴۴ درصدی سود خالص نسبت به سال ۹۸، رشد ۱۲۸درصدی ارزش روز شرکت در بازار سرمایه نسبت به سال ۹۸ و تولید محصول جدید لعاب ویتروزا و شوگر در سال ۹۹ دست یابد.
وي افزود: محصولات استراتژیک این شرکت در حال حاضر شامل 2 محصول شوگر و ویتروزا است که مجموع ظرفیت این 2 ‌محصول در لعابیران سالانه حدود ۷۰۰ تن است که با تلاش همکاران و تکیه به دانش جوانان این 2 محصول جایگزین واردات نمونه خارجی از کشورهای اروپایی و شرق آسیا شده است.

مدير عامل شرکت لعابیران با اشاره به شعار سال گفت: لعابیران برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری، افزایش روند تولیدات و همچنین ایجاد هم افزایی بیشتر با شرکت های هم‌گروه را در دستور کار قرار داده است. و امیدواریم تا پایان سال شاهد اقدامات ارزشمندی در راستای رضایت هموطنان و ذینفعان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و کاهش هزینه های تولید به کمک شتابدهنده صدر فردا اقدام به بومی سازی برخی مواد مصرفی کرده ایم که علاوه بر جلوگیری از خروج ارز موجب کاهش هزینه های تولید و رونق تولید شده است .