صادرات، نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است. "
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/10/22

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مدیران عامل شرکت های تابعه و وابسته
همکاران محترم خانواده بزرگ صدر تامین

صادرات، نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است. "مقام معظم رهبری مدظله العالی"

سلام علیکم؛


سال 1399 که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شد مجموعه بزرگ صدر تامین را بر آن داشت تا با تمام توان بیان ایشان را محقق کند. براساس آخرین گزارش های دریافتی، اقداماتی در راستای صادرات در دستور کار تمامی مدیران شرکت ها قرار گرفت که از جمله ثمرات آن می توانیم به موفقیت های شرکت های تابعه و وابسته، بخصوص ذوب آهن اصفهان در بخش های گوناگون ازجمله صادرات اشاره کنیم.

شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با دارا بودن شرکت های معدنی، فلزی و کاشی و سرامیک زیر ساخت ها لازم در بخش صادرات را طی 2 سال گذشته فراهم کرد و سنگ بنای صادرات را پایه گذاری کرد به طوری که طی 24 ماه گذشته تا به امروز بخشی از صادرات کشور بر عهده مجموعه شرکت های صدر تامین است و شما عزیزان با عملکرد درخشان و وصف ناپذیر در روزهای سخت کارنامه ای ارزشمند به یادگار گذاشته اید. اقدامی که امروز می توانیم بر آن تاکید کرده و افتخار کنیم هرچند معتقد هستم سهم مجموعه بزرگ صدرتامین باید بیش از ارقام موجود باشد.

انشاء الله با یاری خداوند متعال در راستای تحقق شعار سال که در ماه های پایانی آن قرار داریم با همراهی و همکاری شما عزیزان در تمامی بخش ها بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

غلام رضا سلیمانی
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین